Bobby
- Skąd?:
- Pierwszy post: 16 listopada 2015
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Nic prostszego. Wchodzisz na www.gdubezpieczenia.pl i umawiasz się na spotkania. Potem dostajesz pełną ofertę, która będzie wybrana z wszystkich innych ofert firm. Proste a jakie skuteczne.
|
| |
Maciej
- Skąd?:
- Pierwszy post: 2 marca 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
A czy wiecie może, jak da się i czy w ogóle jest możliwe ubezpieczenia garażu jako takiego? Jestem zupełnie "zielony" w tematyce ubezpieczeń, a jakiś czas temu zainwestowałem w bramy Warszawa , oczywiście mówię tu o produktach PAMAR i na pewno nie chciałbym zostać na przysłowiowym lodzie, gdyby ktoś celowo uszkodził mi garaż, co niestety dość często się zdarza na moim osiedlu, stąd też moja decyzja o zakupie nowej bramy.
|
| |
Vikki
- Skąd?: Warszawa
- Pierwszy post: 1 grudnia 2017
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Chyba najlepiej i najbezpieczniej to skontaktować się z biurem ubezpieczeń - https://www.facebook.com/BIURO-Ubezpiecze%C5%84-Jadwiga-Czajkowska-1477430669189099/ . Tam wam pani Jadwiga wyszuka najlepsze oferty, porówna je, wytłumaczy i będziecie mieć pewność, że macie dobre ubezpieczenie (które faktycznie się przyda, jeśli coś sie wydarzy) i w dobrej cenie. Samemu trudno takie ubezpiecznie wybrać, bo ofert jest na rynku bardzo dużo, jednak nie każda oferta jest warta uwagi.
|
| |
Arek34
- Skąd?:
- Pierwszy post: 31 grudnia 2019
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Zacznij poszukiwania od Cuk. Tam znajdziesz ubezpieczenie domu w budowie, które zabezpieczy twój dom kompleksowo od fundamentów przez ściany po dach, a nawet parapety i rynny.
ostatnio edytowany wto, 31 grudnia 2019 o godz. 10:37
|
| |
TadeUnio4
- Skąd?:
- Pierwszy post: 2 stycznia 2020
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
No myślę, że warto ubezpieczyć dom :)
|
| |
jagna733
- Skąd?: Koszalin
- Pierwszy post: 13 grudnia 2017
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|