Seneka
- Posty: 62
- Skąd?:
- Pierwszy post: 20 czerwca 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Montaż jest tak samo ważny jak dobre drzwi. Ale jest jeszcze jeden aspekt o którym trzeba pamiętać: dostępność serwisu i warunki gwarancji. Dobrze też mieć tę firmę w której zamawia się okna/drzwi w pobliżu, żeby nie trzeba było później jeździć przez pół Polski w celu załatwienia jakiejś drobnej sprawy.
|
| |
Lipiec
- Posty: 35
- Skąd?:
- Pierwszy post: 31 października 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
To są takie rzeczy o których zwykle się nie pamięta, patrząc tylko na parametry drzwi, ich cenę i wygląd. A warto wiedzieć co nieco też o firmie, z której się zamawia.
|
| |
theme
- Posty: 99
- Skąd?:
- Pierwszy post: 30 marca 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Lipiec - masz rację, ale poza renomą firmy ważne są mimo wszystko paramerty, materiały, serwis posprzedażowy (bo wiele firm lubi coś sprzedać i zapomnieć o Kliencie). Ja ostatnio przestałem zamawiać drzwi u pewnego dużego producenta stolarki aluminiowej na literę H. Ceny około 8 tysięcy za drzwi, a parametry jak w popularnych Wikędach za cenę 4000zł. Pytam się za co płacę drugie tyle za drzwi skoro różnica jest tylko w materiale, a parametry są jeszcze na korzyść Wikędu? Poza tym u mnie nie ma rynku na tak drogie drzwi aluminiowe. Jak u kogoś się one sprzedają to tylko pozazdrościć.
|
| |
Maciej
- Posty: 189
- Skąd?:
- Pierwszy post: 2 marca 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Faktycznie takie drzwi to na pewno rozwiązanie na długie lata. Bądź co bądź szukając skrzydeł wewnętrznych w przystępnych cenach, warto zapoznać się z ofertą http://www.windoor.pl/ . Na zakupione tutaj produkty otrzymujemy 2 lata gwarancji, a co więcej ich ceny są nader przystępne. Ponadto do wyboru mamy wiele ciekawych modeli, o odmiennej kolorystyce.
|
| |
Seneka
- Posty: 62
- Skąd?:
- Pierwszy post: 20 czerwca 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
To jest właśnie to o czym pisałem. Dostępność serwisu posrpzedażowego to bolączka wielu firm. Najchętniej po prostu zamontowałyby okna/drzwi/cokolwiek i zniknęły z życia klientów.
|
| |
Marcin001
- Posty: 11
- Skąd?:
- Pierwszy post: 11 maja 2018
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Mi też już nie raz zdarzyło się trafić na niekompetentnych wykonawców, dlatego przy wymianie drzwi i okien postanowiłem popytać o opinie, bo to niemały wydatek. Akurat w przypadku firmy R&M Alufasady wszystko przebiegło bezproblemowo – stolarka była dostarczona w terminie, ekipa sprawnie ją wstawiła i jak do tej pory wszystkie okna i drzwi działają bez zarzutu.
|
| |
izkaxx
- Posty: 16
- Skąd?: Poznań
- Pierwszy post: 13 marca 2018
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Wybierając drzwi do domu trzeba zwrócić uwagę na wiele rzeczy :) http://www.bramykolobrzeg.pl/blog/101-na-co-zwrocic-uwage-wybierajac-drzwi-do-domu - ten artykuł na pewno będzie dla Ciebie przydatny :)
|
| |
theme
- Posty: 99
- Skąd?:
- Pierwszy post: 30 marca 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Seneka napisał(a):
To jest właśnie to o czym pisałem. Dostępność serwisu posrpzedażowego to bolączka wielu firm. Najchętniej po prostu zamontowałyby okna/drzwi/cokolwiek i zniknęły z życia klientów.
Niestety sporo jest i producentów i sprzedawców nie do końca fair. Widziałem na forum, że ktoś chwalił się że Wikęd wymienił mu zasuwnicę na nową w drugich sprawnych drzwiach w razie czego. Znam reklamację zaznajmionej firmy w Invado gdzie klientowi nie podobał się kolor sztyftów do ramek i wymienili mu cało oramkowanie w kilku kompletach drzwi. To wszytko nieodpłatnie.
Poza tym przy składaniu reklamacji to najpierw udajemy się do punktu sprzedaży i taki punkt MUSI przyjąć reklamację od klienta. I albo ją sam rozpatruje ryzykując, albo robi to wspólnie z producentem. Trzeba tylko trochę poczytać o swooich prawach, a jest sporo szczegółowej wiedzy w sieci.
Jak pisałem. Przede wszystkim punkt również uczestniczy w reklamacji. Musi obejrzeć skrzydło i ewentualnie je wyregulować jeśli montaż był brany z punktu. W przeciwnym przypadku regulacji dokonuje montażysta. 99,9% reklamacji to sprawy związane z regulają i niewłaściwym montażem.
|
| |
BETA
- Posty: 47
- Skąd?: Katowice
- Pierwszy post: 24 lipca 2014
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
Co do obsługi posprzedażowej, to mam wrażenie, to głównie mali producenci mają z tym problem.Przeważnie zaraz po zamotnowaniu drzwi całkowicie znikają i już niczym się nie interesują.
|
| |
celnik
- Posty: 11
- Skąd?:
- Pierwszy post: 21 kwietnia 2016
wyślij wiadomość
zaproś do znajomych
|
W przypadku drzwi, nigdy bym się nie zdecydował kupować ich od jakiegoś małego producenta. To zbyt istotny element, by wybrać bele co. Przede wszystkim drzwi mają chronić dom przed utratą ciepła, czyli muszą być ciepłe, a także zabezpieczyć domowników, przed wizytą niechcianych gości. W przypadku drzwi Elite z tego co wiem, można dobrać do nich dodatkowe zabezpieczenia.
|
| |